Klachten

Klachten

Een klacht is vervelend voor beide partijen.  Wij hebben liever geen klacht! Echter waar mensen werken worden fouten gemaakt. Wij nemen daarom uw klacht serieus!

Om een klacht te melden vragen wij u het onderstaande formulier in te vullen. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging.
Uw klacht wordt binnen 14 dagen na ontvangst beantwoord, Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Feedback Formulier